MekTrik Skrevet December 16, 2015 Rapporter Share Skrevet December 16, 2015 Hej den er begyndt og komme med denne fejl og det er lige meget om jeg skrive den lokale ip adr virker ikke har det ellers gjordt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret December 16, 2015 Rapporter Share Besvaret December 16, 2015 Et skud i tågen.. prøv at genstarte dine controller og din ipad.... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret December 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2015 Her prøvet ved ik om den har smidt bruger Kan heller ikke logge ind via en pc jeg logger ind med USB kabel Kan jeg godt men kan ikke ændre i bruger det er sådanne ud Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 17, 2015 Rapporter Share Besvaret December 17, 2015 Hmm har den smidt alle brugere. Prøv at opret en ny bruger. Ellers skal du finde den fil der hedder "reset firmware" og køre den og lægge din backup ind igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret December 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2015 Kan ikke rette nogle bugere :S Kan jeg lægge en ældre firmware i????? kan jeg finde den rest firmware her inde????? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 17, 2015 Rapporter Share Besvaret December 17, 2015 Husk at have backup af dit program. Den reset firmware fil burde ligge herinde. Der er vist også en bruger /user reset. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret December 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2015 så har jeg prøvet og ligge et tomt program og bruge den reste firmware i men virker ik :S er den død??? eller nogle der kan hjælpe??? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 23, 2015 Rapporter Share Besvaret December 23, 2015 Hvilken af de forskellige reset fw. er det, du har prøvet?? Hvis ikke det er reset_users_access_control du har prøvet, så prøv lige med den. (er vedhæftet) reset_users_access_control.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret December 24, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 24, 2015 Den har jeg ik prøvet med vil jeg da ikke få prøvet med Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 26, 2015 Rapporter Share Besvaret December 26, 2015 På 24/12/2015 at 14:42 , MekTrik skrev: Den har jeg ik prøvet med vil jeg da ikke få prøvet med Løste den problemet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret January 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2016 Har først haft tid nu ok på controlleren blinker helt vildt skal man slukke den???? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret January 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2016 Virker Tak for hjælpen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts