Bay Hebsgaard Skrevet December 12, 2015 Rapporter Share Skrevet December 12, 2015 Hej Jeg har et signal der står som on og skal visuelt bruges som on men jeg skal bruge en funktionsblok der kan gøre on til off og omvendt. findes det eller har i en ide om noget der kan bruges til en vende funktion af on og off??? på forhånd tak :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 12, 2015 Rapporter Share Besvaret December 12, 2015 Ja der er da en inverterings funktionsblok, jeg mener at den ligger under udvidede eller advanceret eller noget i den stil. Jeg er på fra iPad så jeg kan ikke lige se det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 12, 2015 Rapporter Share Besvaret December 12, 2015 Jeg mente også at der lagde en standart blok, som hed noget med "Følg / Invertering", men den er ikke hos mig mere, måske de har slettet den... det er oplevet før at de sletter blokke, som de ikke mener vi skal bruge.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-1 BrianPedersen Besvaret December 12, 2015 Rapporter Share Besvaret December 12, 2015 Fundet.. den hedder 1.1.04.c Følg / Invertering Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret December 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2015 Hej igen eller Godmorgen, Jeg har et signal der står i on når porten er lukket dette signal går i off når porten går op. det andet signal jeg har der er i on kommer når porten er oppe. det jeg vil lave er et signal der er on fra porten åbner til den er lukket igen. den blok jeg efterlyser skal lave en modsat afspejling af udgangen så nor den er off er den anden udgang være i off Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret December 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2015 Tak for jeres hurtige svar :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 13, 2015 Rapporter Share Besvaret December 13, 2015 Det signal du har som går off når porten åbner, den skal du trække på funktionsblokken 1.1.04.c og så laver den signalet om for dig, så den går on når porten åbner, udgangen fra blokken kan du så bruge til hvad du vil, en lampe der tænder når porten åbner osv.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret December 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2015 AAAAAAaaaaaaaa nu fangede jeg den tak for hjælpen :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bay Hebsgaard
Hej
Jeg har et signal der står som on og skal visuelt bruges som on men jeg skal bruge en funktionsblok der kan gøre on til off og omvendt.
findes det eller har i en ide om noget der kan bruges til en vende funktion af on og off???
på forhånd tak :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts