Bay Hebsgaard Skrevet December 9, 2015 Rapporter Share Skrevet December 9, 2015 Hej Når jeg går ind på min controller's hjemmeside og vil loade eksempels administrator vinduet så åbner der et nyt vindue hvor der står forbundet til 10.0.1.10 : 443 som vist på foto. Har i en ide om hvad der er galt ????? på forhånd tak for svar............. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Du skal tryk på "log ind" i toppen..... og logge ind på den med brugernavn og kode.... Bay Hebsgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret December 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Hej det er lige prøvet igen for jeg prøvede det også i går og har også prøvet med USB øv jeg kan godt komme på når jeg bruger LK IHC Visual 2.7.342 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Har du opdateret java, og slået TLS 1.1 og 1.2 fra i java settings ? Prøv evt. at genstarte controlleren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret December 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Tak for hurtig svar :-) jeg har genstartet controllerne kl 15:00 i dag. Java opsætning ser sådan ud son på foto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 TLS 1.0 må gerne være aktiveret, ved ikke om det har noget at sige, prøv ellers at afinstallere java genstarte pc og prøv igen, eller hvis du har mulighed for det, prøv fra en anden pc.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret December 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Hej :-))))))) har lige afinstaleret java og genstartet og instaleret java igen og nu køre det :-) Takker :-)) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Sådan ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bay Hebsgaard
Hej
Når jeg går ind på min controller's hjemmeside og vil loade eksempels administrator vinduet så åbner der et nyt vindue hvor der står forbundet til 10.0.1.10 : 443 som vist på foto.
Har i en ide om hvad der er galt ?????
på forhånd tak for svar.............
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts