Mogens skøtt Skrevet December 4, 2015 Rapporter Share Skrevet December 4, 2015 Jeg har droppet projektet med ihc. Har en vers 2 Controller liggende hvad kan sådan en indbringe den har kun været åben. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret December 8, 2015 Rapporter Share Besvaret December 8, 2015 Med eller uden viewer ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Kjær Besvaret December 10, 2015 Rapporter Share Besvaret December 10, 2015 Er den med viewer er jeg interesseret, min nuværende blev bricked ifm firmware opdatering... Mvh Anders Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Simon Westenholz Besvaret December 31, 2015 Rapporter Share Besvaret December 31, 2015 Er den solgt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicklas Lennert Besvaret January 23, 2016 Rapporter Share Besvaret January 23, 2016 På 10/12/2015 at 14:11 , Anders Kjær skrev: Er den med viewer er jeg interesseret, min nuværende blev bricked ifm firmware opdatering... Mvh Anders Hvad skal du have for din defekte? Kunne godt tænke mig og se om jeg kunne redde den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Kjær Besvaret January 25, 2016 Rapporter Share Besvaret January 25, 2016 Kan du ikke lige kontakte mig på mail anders snabela lk-tech.dk eller FB, id=100006590678025 Mvh Anders Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts