j. sørensen Skrevet December 4, 2015 Rapporter Share Skrevet December 4, 2015 Jeg kan gå på controller med iphone udenbys. Men hvilke adresse skal jeg skrive i ip adresse feltet på pc? er det lan eller wan host adresse? For at tilgå fra pc. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret December 8, 2015 Rapporter Share Besvaret December 8, 2015 Hvis du er hjemme på dit eget netværk, skal du bruge lan adressen.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 11, 2015 Rapporter Share Besvaret December 11, 2015 Det afhænger af dit netværk. Nogle router/firewalls kan konfigureres således at du kan bruge både LAN og WAN addressen, mens andre kun tillade WAN udefra og LAN indefra. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 11, 2015 Rapporter Share Besvaret December 11, 2015 Jeg bruger bare altid min WAN offentlige IP-adresse også når jeg er hjemme, så skal jeg ikke lave om på det hvis jeg tager pc'en med i byen. Du finder den på www.myip.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts