Michael Duelund Skrevet December 2, 2015 Rapporter Share Skrevet December 2, 2015 Hej! Det her bliver et skud i tågen, men jeg fik en ide. Aner ikke om det kan lade sig gøre. Jeg har en HEOS by Denon forstærker liggende under sofaen. (Samme princip som Sonos). Den styrer jeg via mobilen på en app eller på forstærkeren er der en volume - / + og en mute knap. Men når den nu ligger under sofaen er knapperne ikke tilgængelig. Jeg tænkte på om det var muligt at lave en form for sammenkobling til IHC, så jeg kan skrue op og ned for musikken via en 4-tryk? Forstærkeren er koblet på netværket i huset og har en IP adresse, ligesom alt andet udstyr. Man kan selvfølgelig skille forstærkeren af og lodde ledninger på knapperne og føre dem op i et 4-tryk. Men det ønsker jeg ikke af hensyn til garantien. MvhMichael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 2, 2015 Rapporter Share Besvaret December 2, 2015 Det er muligt - IHC Captain gør det med sonos (http://jemi.dk/ihc/) men jeg mangler en HEOS enhed at teste med. Har forsøgt at få lov at låne en af den lokale hifi klub uden held. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret June 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 15, 2016 Hej igen! Er der sket noget revolutionerende i styring af HEOS højtalere fra IHC? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 16, 2016 Rapporter Share Besvaret June 16, 2016 Nej jeg har endnu ikke haft held med at låne noget udstyr :/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret June 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 16, 2016 Du kan låne en HEOS 1 eller 3 af mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 16, 2016 Rapporter Share Besvaret June 16, 2016 Så skal vi have den til Aalborg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret June 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 17, 2016 På 16. juni 2016 at 19:59 , Mikkel Skovgaard skrev: Så skal vi have den til Aalborg Det kan sagtens lade sig gøre. Jeg tager snart på ferie, når jeg kommer hjem, kan den ryge i en kasse og sendes til dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 18, 2016 Rapporter Share Besvaret June 18, 2016 Super. Det ser ud til at være nemt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts