ChristianK Skrevet November 30, 2015 Rapporter Share Skrevet November 30, 2015 Hey. Jeg har ikke brug for min controller og strømforsyning alligevel. Har oprindeligt siddet monteret til at styre noget alarm, hvor det blev pillet ned grundet anden løsning. Så fik jeg det for en 2 års tid siden og fik sat op herhjemme. Får det dog aldrig brugt og kunne godt bruge pengene til andre ting i stedet for. Billeder kan sendes på mail eller sms hvis ønskes. Hvad skal sådan et sæt koste? Der medfølger antenne inkl beslag. På forhånd tak. VhChristian. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret November 30, 2015 Rapporter Share Besvaret November 30, 2015 Jeg vil gerne give 1500kr for den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret November 30, 2015 Rapporter Share Besvaret November 30, 2015 Hvor i landet holder du til?Er det HW version 6.1 eller 6.2? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per-Michael Poulsen Besvaret December 1, 2015 Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Hvis det er HW version 2 vil jeg gerne give 2000,- kr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChristianK Besvaret December 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Hvor tjekker jeg HW versionen på den ? Mener det er en V2? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 1, 2015 Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Det ser du når du er logget på administrator eller på en lille hvid label på bagsiden af den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChristianK Besvaret December 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Okay. Får lige tjekket op på det her en af dagene og vender tilbage. Bor i Vanløse hvis nogle kunne være interesserede i at afhente ved evt handel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lassebasse Besvaret December 1, 2015 Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Byder 2500,- hvis det er en v2.Bor i rødovre, så afhentning er intet problem :-) lassebasse 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 1, 2015 Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Okay. Får lige tjekket op på det her en af dagene og vender tilbage. Bor i Vanløse hvis nogle kunne være interesserede i at afhente ved evt handel.Når du aligevel er logget på admin interfacet, så give os også lige produktions datoen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChristianK Besvaret December 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Når du aligevel er logget på admin interfacet, så give os også lige produktions datoenJeg har ingen windows baseret pc længere, så jeg kan ikke komme ind på den og tjekke den dato. Piller den ned i aften og tjekker hvilken model det er. Køber skal dog være velkommen til at tage en pc med og koble på for at få alle informationer inden et køb. Så venter jeg bare med at pille den ned, så det hele kan tjekkes.. Har ikke forstand på det og har ikke interessen i at lære hvordan med prorgammering osv, det skulle virke sammen med mit B&O system, hvilket jeg har solgt.. Og styrer aldrig lyset via min telefon alligevel hehe. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChristianK Besvaret December 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Byder 2500,- hvis det er en v2.Bor i rødovre, så afhentning er intet problem :-)Vender lige tilbage til dig med model Lasse. God aften. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChristianK Besvaret December 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Giver det her mærke noget mening på model? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 1, 2015 Rapporter Share Besvaret December 1, 2015 Jeg har ingen windows baseret pc længere, så jeg kan ikke komme ind på den og tjekke den dato. Piller den ned i aften og tjekker hvilken model det er. Køber skal dog være velkommen til at tage en pc med og koble på for at få alle informationer inden et køb. Så venter jeg bare med at pille den ned, så det hele kan tjekkes.. Har ikke forstand på det og har ikke interessen i at lære hvordan med prorgammering osv, det skulle virke sammen med mit B&O system, hvilket jeg har solgt.. Og styrer aldrig lyset via min telefon alligevel hehe.Du kan også logge på controlleren fra en mac, du taster dens IP-adresse om kommer ind den vej. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Daniel Diatek Besvaret December 2, 2015 Rapporter Share Besvaret December 2, 2015 Hej Christian.Jeg byder 2800 og det skal sendes til Randers Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChristianK Besvaret December 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2015 Hej Christian.Jeg byder 2800 og det skal sendes til RandersHej Daniel. Lyder som et godt bud. Vil du have andre billeder af modulerne eller det nok som du har set her? Vh Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Daniel Diatek Besvaret December 2, 2015 Rapporter Share Besvaret December 2, 2015 Vil du ikke sende ovenstående billede og skrive på SMS? 20485891Vh Daniel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lassebasse Besvaret December 2, 2015 Rapporter Share Besvaret December 2, 2015 Byder 3000,- Kan hente det i aften...Mvh lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lassebasse Besvaret December 2, 2015 Rapporter Share Besvaret December 2, 2015 Har du solgt det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts