Sjak Christiansen Skrevet November 15, 2015 Rapporter Share Skrevet November 15, 2015 Hej allesammen Jeg har fået sat wireless dimmere op istedet for mine gamle uni dimmere. Jeg har tidligere brugt en funktionsblok der hedder 9.01 LK IHC Standard Værelse og kontor. Den virker fint til en UNI dimmer, men ikke til wireless dimmer, når jeg samtidig skal bruge PIRen som tilstedeværelses PIR. Er der nogen der har en funktionsblok der kan bruges til dette?? Mvh Sjak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret November 15, 2015 Rapporter Share Besvaret November 15, 2015 Du kunne eventuelt bruge 1.1.03.fog trække dine to memory outputs ned på scenarie indgangen og så sætte scenariet på dæmperen.... I mit hovede burde det virke, men det er ikke testet i praksis... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Sjak Christiansen
Hej allesammen
Jeg har fået sat wireless dimmere op istedet for mine gamle uni dimmere.
Jeg har tidligere brugt en funktionsblok der hedder 9.01 LK IHC Standard Værelse og kontor.
Den virker fint til en UNI dimmer, men ikke til wireless dimmer, når jeg samtidig skal bruge PIRen som tilstedeværelses PIR.
Er der nogen der har en funktionsblok der kan bruges til dette??
Mvh Sjak
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts