Jeg kunne godt tænke mig at lave et udendørs styring til mit lys uden for . Er det mon noget i kunne hjælpe med?
Jeg har lavet en lille skitse af mit lys hvor jeg har delt det lidt op i grupper hvad der skal tændes som jeg har kaldt for G1 og G2 .
Jeg har en LK FUGA® indsats svagstrømstryk 2 slutte og 1 lysdiode
2 stk. bevægelse sensorer (S) hvor den ene ikke er tilsluttet endnu. de skal være på være sin indgang 1 stk. Skumringsrelæ(SK) 2 stk. Output 230 / 2 udgange (gruppe G1 / G2) 1 stk. Output 24 / 1 udgange
Normale funktion (ude dørs lys ) : Lyset tændes og slukkes efter Skumringsrelæ(SK), bevægelse sensorerne (S), Timeren (som er er sat til fx 5 min) rytme. Og der tændes for grupper G1 + G2
Funktion (konstant lys udenfor) Funktioner (Svagstrømstryk tangent - venstre side med lysdiode)
Svagstrømstryk tangent - venstre side med lysdiode (Slukket)
Konstant lys tændes og følge Skumringsrelæ(SK) rytme – og ville koble bevægelse sensorerne (S) ud.
Kort tryk Lys lysdiode tændes + lys gruppe G1 et tændes.
Lang tryk Lys lysdiode tændes + lys gruppe G1+G2 et tændes.
Svagstrømstryk tangent - venstre side med lysdiode (Tændt)
Kort tryk Alt Konstant lys slukkes + lysdiode og lyset ville gå tilbage til Normale funktion
*****---***---***-----******* Funktion (lys overstyring) Funktioner (Svagstrømstryk tangent - højre side uden lysdiode)
Kort tryk G1 + G2 tændes og følger Timeren og Skumringsrelæ(SK)
Spørgsmål
Martin G.
Hej
Jeg kunne godt tænke mig at lave et udendørs styring til mit lys uden for .
Er det mon noget i kunne hjælpe med?
Jeg har lavet en lille skitse af mit lys hvor jeg har delt det lidt op i grupper hvad der skal tændes som jeg har kaldt for G1 og G2 .
Jeg har en LK FUGA® indsats svagstrømstryk 2 slutte og 1 lysdiode
2 stk. bevægelse sensorer (S) hvor den ene ikke er tilsluttet endnu. de skal være på være sin indgang
1 stk. Skumringsrelæ(SK)
2 stk. Output 230 / 2 udgange (gruppe G1 / G2)
1 stk. Output 24 / 1 udgange
Normale funktion (ude dørs lys ) :
Lyset tændes og slukkes efter Skumringsrelæ(SK), bevægelse sensorerne (S), Timeren (som er er sat til fx 5 min) rytme.
Og der tændes for grupper G1 + G2
Funktion (konstant lys udenfor)
Funktioner (Svagstrømstryk tangent - venstre side med lysdiode)
Svagstrømstryk tangent - venstre side med lysdiode (Slukket)
Konstant lys tændes og følge Skumringsrelæ(SK) rytme – og ville koble bevægelse sensorerne (S) ud.
Kort tryk
Lys lysdiode tændes + lys gruppe G1 et tændes.
Lang tryk
Lys lysdiode tændes + lys gruppe G1+G2 et tændes.
Svagstrømstryk tangent - venstre side med lysdiode (Tændt)
Kort tryk
Alt Konstant lys slukkes + lysdiode og lyset ville gå tilbage til Normale funktion
Funktion (lys overstyring)
Funktioner (Svagstrømstryk tangent - højre side uden lysdiode)
Kort tryk
G1 + G2 tændes og følger Timeren og Skumringsrelæ(SK)
Lang tryk
G1 + G2 tændes følger Timeren
Hilsen Martin G.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts