Søren Nielsen1354922315 Skrevet November 6, 2015 Rapporter Share Skrevet November 6, 2015 Det er efterhånden lidt tid siden jeg satte wireless tryk op og installerede wireless dimmere. Nu vil jeg tilføje et ekstra tryk ved døren som skal have en "sluk alt" funktion - eller rettere bare slukke for omkring 10 dimmere.Synes ikke rigtigt jeg kan få tilføjet dette nye "sluk alt" tryk til at fungere ved alene at programmere trykket og dimmerne.Kan det passe jeg skal have fat i alle de andre tryk som også styrer de samme dimmere, nulstille dem, og så starte forfra med programmeringen? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 7, 2015 Rapporter Share Besvaret November 7, 2015 Er det stand alone eller med controller ?Hvis det er det sidste så prøv at vedhæfte dit program så vi kan hjælpe dig med konkrete forslag. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret November 7, 2015 Rapporter Share Besvaret November 7, 2015 Hvis det er standalone - så prøv at læse vejledningen side 1 nederste højre hjørne: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9904122_01.pdf Nej det er ikke nødvendigt at slette hele programmeringen, men du skal ud og trykke på alle modtagere (dimmere) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Nielsen1354922315 Besvaret November 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2015 Det er stand alone. Og tak for svar. I andet forsøg kom det til at virke perfekt ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts