Henrik Dolmer Skrevet November 3, 2015 Rapporter Share Skrevet November 3, 2015 Hej, Jeg har siddet og rodet lidt med IHCTablet, og det er nemt og overskueligt. Men hvorfor er der ikke en opdateret brugervejledning??? Jeg har fundet ud af at exportere mit projekt. Jeg skal nu importere det på mine andre Ipads........ Men hvordan laver man en import??? Håber der er nogle der kan hjælpe. /Henrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret November 3, 2015 Rapporter Share Besvaret November 3, 2015 Du kan airdroppe det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret November 3, 2015 Rapporter Share Besvaret November 3, 2015 Hvad hvis man har filen liggende i feks Dropbox? Det har jeg men kan ikke finde ud af at importere det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael christiansen Besvaret November 4, 2015 Rapporter Share Besvaret November 4, 2015 Hvad hvis man har filen liggende i feks Dropbox? Det har jeg men kan ikke finde ud af at importere det.Jeg sendte min på mail og åbnede den fra mail app på iPad. Hold nede på den vedhæftet fil så kommer ihc som mulighed. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
arnskov Besvaret December 3, 2015 Rapporter Share Besvaret December 3, 2015 Hej, Jeg har siddet og rodet lidt med IHCTablet, og det er nemt og overskueligt. Men hvorfor er der ikke en opdateret brugervejledning??? Jeg har fundet ud af at exportere mit projekt. Jeg skal nu importere det på mine andre Ipads........ Men hvordan laver man en import??? Håber der er nogle der kan hjælpe. /HenrikHvordan eksporterer du det, har søgt og søgt min intet fundet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts