Michael Duelund Skrevet October 31, 2015 Rapporter Share Skrevet October 31, 2015 Hej derude. Efter en masse bøvl med en UNI400 dæmper i vores køkken, som alligevel altid er skruet op på max, er den pillet fra. Bonusen er at nu kan jeg jo nemt, få udskiftet vores 27 stk. GU4 10Watt pærer til noget mere energibesparende. Men hvilke vil i anbefale? Jem og Fix har en 2-pak GU4 på 2,5Watt til 40kr i næste uge. Er det for billigt? MvhMichael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret October 31, 2015 Rapporter Share Besvaret October 31, 2015 Jeg har brugt dem fra IKEA, de virker glimrende Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret October 31, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 31, 2015 Jeg har brugt dem fra IKEA, de virker glimrendeOkay fedt. Er der okay spredning på lyset? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret October 31, 2015 Rapporter Share Besvaret October 31, 2015 Harald Nyborgs Cosna, (i gu5.3) har jeg sat op ved en kammerat, de giver et udemærket lys, men kender ikke deres GU4 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret November 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2015 Kender i noget til denne pære: http://mrperfect.dk/mr11-fatning/185-mr11-gu4-sokkel-varm-hvid-1-led-spot-35mm-1w-12v-120-lumen.html Jeg har købt de billige fra Jem og Fix til gangen. De giver et koldt lys i forhold til de normale 10W som sidder i køkkenet lige ved siden af. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret November 16, 2015 Rapporter Share Besvaret November 16, 2015 Tror uanset hvilke led du sætter op ved siden af gammeldags pærer, så vil de se kolde ud. Gå efter nogen med 2700k det er det der er tættest på gammeldags Michael Duelund 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret November 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2015 Har nu bestilt 12 stk. Så må vi se hvordan se lyser. Ellers bliver de monteret i garagen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 IKEA's Ledera giver et fornuftigt varmt lys og koster ikke alverden. Du er også rimelig sikker på at kunne få flere, eller få dem byttet hvis de mod forventning ikke skulle holde mere end en almindelig pære. Det er set før at en LED brænder af "før tid" på de. +20.000 timer.http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70288022/ Michael Duelund 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mortendiedrichsen Besvaret November 28, 2015 Rapporter Share Besvaret November 28, 2015 Jeg har selv i længere tid købt pærer fra mrperfect.dk.Jeg er ind til flere gange blevet positivt overrasket over nogle af deres kvalitets pærer til billige penge.Jeg har selv denne pærer http://mrperfect.dk/mr11-fatning/228-mr11-gu4-sokkel-varm-hvid-3-led-spot-35mm-3w-12v-daempbar-260-lumen.html Den giver et kanon godt lys, og skulle du syntes at lyset er for skarpt, så kan du jo bare montere en lysdæmper fra eltako, så kan du dæmpe det igen.Med henholdt til at få dem byttet, som Lars skriver, så syntes jeg det er lettere hos mrperfect.dk da de blot sender nogle nye. Så skal man jo ikke køre efter det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Duelund Besvaret November 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 30, 2015 Jeg er også godt tilfreds med de 12 stk. jeg købte til gangen. De giver et godt lys. Ikke for koldt og stadig med masser af lysstyrke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts