Peter286 Skrevet October 25, 2015 Rapporter Share Skrevet October 25, 2015 HejJeg står over for at skulle udvide garagen med flere lamper, og vil høre om der er en mulighed for at tjekke om der er flere ledige udgange som de nye lamper skal kobles på. Eller er der kun den mulighed at man får en elektriker til det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret October 25, 2015 Rapporter Share Besvaret October 25, 2015 HejJeg står over for at skulle udvide garagen med flere lamper, og vil høre om der er en mulighed for at tjekke om der er flere ledige udgange som de nye lamper skal kobles på. Eller er der kun den mulighed at man får en elektriker til detUdgange,altså 230v outputs? Det burde være relativt nemt selv at se i tavlen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 25, 2015 Rapporter Share Besvaret October 25, 2015 HejJeg står over for at skulle udvide garagen med flere lamper, og vil høre om der er en mulighed for at tjekke om der er flere ledige udgange som de nye lamper skal kobles på.Eller er der kun den mulighed at man får en elektriker til detDownload programmet i IHC Visual, vælg på dokumentation -> rapporter. Så får du en oversigt over alle ind og udgange, incl. om de er i brug eller ej. Hvis den der har programeret din IHC installation har gjort sit arbejde ordentligt vil der også være en beskrivelse af hvad de enkelte ind og udgange bruges til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter286 Besvaret October 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2015 Ser ud som om jeg har en ledige udgang, for 1.07 mangler at blive beskrevet, så går ud fra den er ledig. Hvorfor ser det ikke ud som om jeg bruger nogle indgange når jeg har et input med 24 indgange i tavlen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 26, 2015 Rapporter Share Besvaret October 26, 2015 Hvorfor ser det ikke ud som om jeg bruger nogle indgange når jeg har et input med 24 indgange i tavlen?Sikkert fordi der normalt kun er 16 indgange på et input modul. Spøg til side. Hvis der er brugt indgange på et indgangs modul, burde du kunne se det i din dokumentation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter286
Hej
Jeg står over for at skulle udvide garagen med flere lamper, og vil høre om der er en mulighed for at tjekke om der er flere ledige udgange som de nye lamper skal kobles på.
Eller er der kun den mulighed at man får en elektriker til det
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts