Henning Lorenzen Skrevet October 19, 2015 Rapporter Share Skrevet October 19, 2015 Hej med jer. Jeg er ved at hjælpe en kollega som er ved at rydde op efter et lyn nedslag.Hele tavlen er udskiftet med nye dimser, der er også skiftet nogle IHC kabler plus tryk. Det handler om disse 3 ting herunder: ALRUMLampested 1 over spisebord. (touch dimmer)Lampested 2 alrum mellem 2 værelser. (Alrum mellem værelser 1-J)Tryk ved dør alrum. Når vi gør følg. fra tryk ØV og NV henholdvis tænd 1 - tænd 2 - sluk 1 - sluk 2 - tænd 1 - osv efter nogle gange kommer problemet:hvis begge to er tændt og tænd 1 slukkes så følger tænding 2 med??hvorfor gør det dog det? Hilsen Henning Orginal.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 SilverLine Besvaret October 20, 2015 Rapporter Share Besvaret October 20, 2015 Hej med jer. Jeg er ved at hjælpe en kollega som er ved at rydde op efter et lyn nedslag.Hele tavlen er udskiftet med nye dimser, der er også skiftet nogle IHC kabler plus tryk. Det handler om disse 3 ting herunder: ALRUMLampested 1 over spisebord. (touch dimmer)Lampested 2 alrum mellem 2 værelser. (Alrum mellem værelser 1-J)Tryk ved dør alrum. Når vi gør følg. fra tryk ØV og NV henholdvis tænd 1 - tænd 2 - sluk 1 - sluk 2 - tænd 1 - osv efter nogle gange kommer problemet:hvis begge to er tændt og tænd 1 slukkes så følger tænding 2 med??hvorfor gør det dog det? Hilsen Henning Nu snakker du om lyn nedslag. Har i prøvet at skifte den afbryder ? Eller tage ledningerne af trykket, og manuelt sætte dem sammen, for at se om du kan genskabe problemet ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Lorenzen Besvaret October 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2015 Ja trykket er skiftet, prøvede også med et trådløs tryk og fik det samme resultat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Lorenzen Besvaret October 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 22, 2015 Problem løst.Slettede hele programmet og startede forfra på en anden pc - fejl væk??Min makker havde inst programmet fra den med følgende cd, jeg tror der har været en fejl et eller andet sted i det eller på hans pc for da det kom over på min pc forsvandt mange fejl...Nu spiller det :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 22, 2015 Rapporter Share Besvaret October 22, 2015 Det var da super hvis det virker igen. Men det er *.vis filen, projektfilen der alene afgør hvad der ligger i controlleren, så det lyder mystisk. Men nogle gange kan det jo hjælpe at lukke alt ned, stige ud af bilen, gå en tur rundt om, sparke til mindst ét dæk, sætte sig ind igen, starte alt op, og vupti! Skidtet virker igen I min daglige branche ville jeg have givet jordstråler skylden for at det virker nu (men måske ikke i morgen igen? ) BTW, jeg har lyst til at give det lyn noget af skylden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henning Lorenzen
Hej med jer.
Jeg er ved at hjælpe en kollega som er ved at rydde op efter et lyn nedslag.
Hele tavlen er udskiftet med nye dimser, der er også skiftet nogle IHC kabler plus tryk.
Det handler om disse 3 ting herunder: ALRUM
Lampested 1 over spisebord. (touch dimmer)
Lampested 2 alrum mellem 2 værelser. (Alrum mellem værelser 1-J)
Tryk ved dør alrum.
Når vi gør følg. fra tryk ØV og NV henholdvis tænd 1 - tænd 2 - sluk 1 - sluk 2 - tænd 1 - osv efter nogle gange kommer problemet:
hvis begge to er tændt og tænd 1 slukkes så følger tænding 2 med??
hvorfor gør det dog det?
Hilsen Henning
Orginal.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts