Michael Duelund Skrevet October 16, 2015 Rapporter Share Skrevet October 16, 2015 Hej! Jeg har en ældre IHC Visual controller (RS232 stik) med et Control Viewer modul på. Jeg kan fint snakke med Viewer modulet på mit netværk, men jeg får ikke forbindelse via min iPhone i IHCremote. Burde det ikke virke? MvhMichael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 16, 2015 Rapporter Share Besvaret October 16, 2015 Mig bekendt, er det kun Visual 2 controlleren, som understøtter ihc-app's. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Duelund Besvaret October 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 16, 2015 Okay, troede ellers Viewer modulet gjorde det muligt at koble op via telefonen. Øv da. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret October 17, 2015 Rapporter Share Besvaret October 17, 2015 Hvis jeg var dig ville jeg ofre de max 5000kr og udskifte visual 1 controlleren med visual2 med viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Duelund Besvaret October 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 17, 2015 Clemen: Det kan også sagtens være at vi ender der. Kan jeg konverterer den gamle programmerings-fil eller bør jeg programmere op fra ny? Hvor ligger de store forbedringer, hvis jeg køber ny controller? - Wireless er da fedt, men alt er allerede kablet her i huset.- Adgang fra iPhone er fedt! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret October 17, 2015 Rapporter Share Besvaret October 17, 2015 Du kan ikek konvertere. Men udskriver du dokumentation fra den gamle kan du hurtige bygge programmet op i den nye. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Duelund Besvaret October 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 17, 2015 Fedt det vil jeg overveje.Venter bare på mit kabel, så jeg kan komme i kontakt med controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Duelund
Hej!
Jeg har en ældre IHC Visual controller (RS232 stik) med et Control Viewer modul på.
Jeg kan fint snakke med Viewer modulet på mit netværk, men jeg får ikke forbindelse via min iPhone i IHCremote.
Burde det ikke virke?
Mvh
Michael
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts