Hop til indhold

Timer Set I Ihcremote

Share

Recommended Posts

Ved at jeg står tidligt op om morgenen, så klargør jeg altid kaffe om aftenen, så jeg bare skal tænde når jeg vågner. Jeg kunne godt via lave en fb, som tænder samme tid hver dag. Men tidspunktet jeg står op på varierer fra dag til dag. Derfor kunne jeg godt tænke mig at man via appen kunne sætte timer dagen i forvejen. Tænker det ikke kan være så svært at integrere i appen. Er jeg den eneste som godt kunne bruge en sådan funktion?

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kunne også lave det sådan at hvis/når lyset i soveværelse og/eller på bad/toilet bliver aktiveret mellem 05-07 så tænder kaffemaskinen. Evt. Med en timer hvis du er længe om det og kaffen skal være 100% frisklavet og ikke må have stået i 10-15 minutter.

Endnu bedre ville det være hvis du havde en PIR du kunne benytte, men så havde du nok selv tænkt på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne jeg godt. Men problemet ligger lidt i, at jeg er så hurtigt ude af døren, at kaffen faktisk ikke når at løbe igennem. Når jeg står op, tænder jeg kaffe maskinen, tager tøj på, tænder firmabil, toiletbesøg og pakker madpakken i tasken. Så er jeg klar til at køre. Der må jeg stadig vente på at den er løbet igennem. Dette er selvom det er en Moccamaster som er ny afkalket ☺

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok