Hop til indhold

Ventilator Styring Vha Batteritryk

Recommended Posts

Hej

Håber i kan hjælpe mig med lidt programmering...

Har et lille wc med ventilator og lys, bliver ved med at have problemer med at ventilatoren bliver ved med at køre...

Tænkte på om jeg kunne få hjælp til et program hvor man tænder lyset, og hvis det er tændt mere end 3 min så kører ventilatoren 3 min herefter. Har ikke kunne få det til at virke, og tit kører ventilatoren bare :( håber i kan hjælpe

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv med denne her...

Når lyset tændes, og er tændt i mere end 3 minutter, tænder ventilatoren, når lyset slukkes, starter timer for efterløbstid, og ventilatoren stopper når tid når 0, begge tider kan sættes i programmet, det er endvidre muligt at bestemmer om ventilatoren skal slukke sammen med lyset...

Jeg håber det var sådan du havde forestillet dig det, ellers må du sige til, så justerer vi lidt på det

//Brian

ventilatorstyring WC.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Brian, tak for dit hurtige svar.

Har brugt din funktionsblok i nogle dage nu, men der er stadig problemer med at ventilatoren bare kører (uendeligt loop?) kan ikke selv gennemskue fejlen, men tror den opstår hvis der bliver tændt for lyset inden ventilator-udløbet er overstået... Håber du eller andre kan hjælpe...

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok