Hot-Bikes Skrevet October 14, 2015 Rapporter Share Skrevet October 14, 2015 Hej Jeg har langt om længe gået igang med at programmer mit hus.Men nu får jeg denne beskidte besked, jeg har ikke kunne finde noget via google, er der nogen der kender fejlen? Login via usb mislykkes... MvhMartin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 14, 2015 Rapporter Share Besvaret October 14, 2015 Google plejer eller at være din ven, men så kan du jo prøve at benytte søge funktionen her i forummet.Der er masser af hits på dette problem. Formentlig Java TLS relateret. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret October 14, 2015 Rapporter Share Besvaret October 14, 2015 Enig med Lars... Prøv at læse denne fra LK´s hjemmeside : http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/nyheder/ihc-nyheder/java8_problem_loest.page? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Hot-Bikes Besvaret October 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 14, 2015 I har ret, jeg var bare lidt små gnaven, så jeg trak i det lette står at skrive herinde.Jeg har opdateret hele systemet, incl. firmvare nu virker det igen :-) Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts