Hop til indhold

Ekstern Alarm Signalt Til Ihc.

Casper L
 Share

Recommended Posts

Hej 

Jeg har en Infiniti 2-way alarm som har mulighed for at koble et relæ f.eks. når alarmen er tilkoblet. Det tænker jeg at man kan koble sammen med mit 24v ihc input modul, så jeg i IHC kan se om alarmen er slået til.

Spørgsmålet er som hvad der skal til for at se om IHC kan se at relæet er sluttet. Skal jeg sætte noget 24 volt til og i så tilfælde, skal der så en modstand på så den ikke laver kortslutning??

Gode ideer modtages :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har en Iconnect2 alarm sluttet til mit system, den går bare ind på 24 Input modul, og alarmen giver så signal (on/off) ved indkobling/udkobling samt alarm (on/off) jeg bruger en trådløs port udvider så jeg har de porte jeg skal bruge.

Okay, så du kører en 24v fra IHC strømforsyningen til relæet i alarmen og retur til en 24v input på dit 24volt input modul?

Hvad gør den trådløse portudvider og er det til ihc eller alarmen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis det er et potentialefrit relækontaktsæt der sidder i din alarm, tilslutter du bare kontaktsættet til en indgang på et IHC inputmodul. Det forbindes ligesom et tryk med 0V ind på indgangen.

Det Preuss skitserer er den måde jeg også forklarer. Hans udvidelsesmodul er et der tilhører alarmen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok