Studsgaard Skrevet October 10, 2015 Rapporter Share Skrevet October 10, 2015 Hej ForumJeg har en IHC bolig installation, som fulgte med vores hus.Jeg har ikke behov for alle de muligheder der er i IHC bolig og overvejer at lave en simplere IHC standard installation.Vil jeg kunne følgende med en IHC standard installation uden for meget programmering.Lys- Skumring på udendørs lamper- Tænd sluk på udendørs lamper (Tid kombineret med skumring)- Sluk alt (langt tryk)- Sluk rum- Automatisk sluk tid- Automatisk sluk ved brug af alarm Pir- Automatisk sluk der forlænges automatisk hvis ved pir bevægelse (alarm pir)Alarm- Velkommen hjem lys (når alarm slås fra)- Sluk alt (når alarm slås fra)- Slå alarm til og fra via SMS- Få SMS besked med hvilke pir der er udløst efter alarmen er gået.- Hjemme simulering- SMS til flere hvis alarm udløsesMvh Bjørn Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret October 10, 2015 Rapporter Share Besvaret October 10, 2015 Jeg forstår ikke helt hvad du spørger om, for du har jeg selv svaret... du kan alt hvad du ønsker, med standart blokke... men hvis hele huset er kørt op, som bolig, så ville jeg ikke ændre på det... det giver mange flere muligheder i sidste ende.. jeg bruger selv en blanding af begge, men på sigt, skal det hele laves om til bolig Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts