Hop til indhold

IHC Net Patchkabler

Jens
 Share

Recommended Posts

Hej IHC Eksperter Der er ved at blive lagt sidste hånd på vores nye hus, der er udstyret med en IHC NET installation. For at kunne forbinde de enkelte komponenter i tavlen, skal der jo anvendes en del patchkabler. Mit spørgsmål går derfor på - er det nødvendigt at anvende de specielle men dyre kabler fra LK, eller kan man bare anvende helt almindelige netkabler med RJ45 stik ???

Link til kommentar
Del på andre sites

• 3 months later...

Jakob Bruun skrev:

Tja, mener godt nok også at LINK-10 er dyrere end cat 6, men synes kun det var 1-2 kr pr meter...Men hvorfor vil du ha' CAT6 STP? - Det er i hvertfald ikke nemmere at arbejde med...Hvad er prisen på det LINK-10 du har fundet?
link-10 kabel er KUN til IHC CONTROL, til IHC NET, anbefales LK´s kabel, som er testet og godkendt.IHC net patch kabler er CAT 6 STP, IHC net, arbejder på en meget høj hastighed og er ret følsom over for støj, derfor den høje standard.
Link til kommentar
Del på andre sites

Til data/tele delen kan du godt bruge alm. patch kabler men til antenne skal du bruge skærmede patch kabler men ikke nødvendivis LK´s men da IHC patch kablerne ikke er så lange vil det se bedre ud i din net tavle, og inderst inde nu har du brugt så mange penge på det er det så ikke synd at spare lige derHilsen Jens [img size=336]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/29012008076_1.jpg

post-714-13549256597943_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Jakob Bruun skrev:

Thomas -> Det lød som om han ville bruge CAT6 kabel i stedet for LINK-10, og eftersom LINK-10 bliver brugt til trykkene, troede det var det han ville bruge det til...Selvom jeg ikke bryder mig om idéen med IHC NET, så ved jeg godt at det skal ha' et ordentlig skærmet kabel ;)
det troede jeg troede jeg også.ville bare understrege det, bare for forvirringens skyld.:unsure:
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok