Jamie Fischer Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Skal bruge noget hjælp, hvordan skal timer funktionen i denne fb forstås?Har prøvet at kigge lidt men stirrer mig fuldstændig blind på det, er der nogen der kan skærer det ud i pap.:cheer: på forhånd takjamie Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 HejDen er ikke hver at bruge tid på.Har du set den FB der er lavet her på siden ?Du finder den under Download > Funktionsblokke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Ja - download,funktionsblokke......Prøv den - den virker nemlig bare perfekt :laugh: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Niki Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 JamieFischer skrev:Skal bruge noget hjælp, hvordan skal timer funktionen i denne fb forstås?Jeg kan simpelt forklare at timer 1 styrer hvornår at udgang 1 er on ogtimer 2 styrer hvornår at udgang 1 er offosvHåber det hjalp lidt på det?//Niki Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jamie Fischer
Skal bruge noget hjælp, hvordan skal timer funktionen i denne fb forstås?Har prøvet at kigge lidt men stirrer mig fuldstændig blind på det, er der nogen der kan skærer det ud i pap.:cheer: på forhånd takjamie
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts