Bjarne Sørensen Besvaret October 4, 2015 Rapporter Share Besvaret October 4, 2015 har du logget ind i admin i controlleren via usb kabel? Har du skrevet din ip adresse og din gateway som du selv oplyser? Erstat dem af mine indstillinger.det andet skal du ikke røre ved. Har du givet adgang som på mit skærmbillede? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Breinholdt Besvaret October 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 4, 2015 har du logget ind i admin i controlleren via usb kabel? Har du skrevet din ip adresse og din gateway som du selv oplyser? Erstat dem af mine indstillinger.det andet skal du ikke røre ved. Har du givet adgang som på mit skærmbillede?Hej BjarneTak for dine svar. Ja jeg har givet adgang via USB som vist på dit billede.Hvorfor IP: 10.01.201 ? Uddyb gerne? Mit netværk ligger jo på 192.168.1.1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 4, 2015 Rapporter Share Besvaret October 4, 2015 @Mikkel.Dine IP indstillinger er OK ud.Har du givet adgang via LAN og Internet i admin interfacet?Og endelig prøv at tage strømmen og genstarte controlleren. Det kræver den ofte hvis man ændrer netværksindstillingerne. (Eller konfigurerer dem 1. Gang.)En sidste mulighed kunne være at du prøver at loade reset firmwaren du finder i download sektionen. iKke den helt store til alt, men den der kun restter netværk. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Breinholdt Besvaret October 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 4, 2015 @Mikkel.Dine IP indstillinger er OK ud.Har du givet adgang via LAN og Internet i admin interfacet?Og endelig prøv at tage strømmen og genstarte controlleren. Det kræver den ofte hvis man ændrer netværksindstillingerne. (Eller konfigurerer dem 1. Gang.)En sidste mulighed kunne være at du prøver at loade reset firmwaren du finder i download sektionen. iKke den helt store til alt, men den der kun restter netværk.Jeg har prøvet at genstarte controlleren, i admin menuen, og der er givet adgang Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 4, 2015 Rapporter Share Besvaret October 4, 2015 First rule off support:Have you tried turn it Off and back ON again ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret October 4, 2015 Rapporter Share Besvaret October 4, 2015 Hej BjarneTak for dine svar. Ja jeg har givet adgang via USB som vist på dit billede.Hvorfor IP: 10.01.201 ? Uddyb gerne? Mit netværk ligger jo på 192.168.1.1 Det er bare min Apple TimeCapsule (router) der kører default i dette IP-segment. Det spiller ingen rolle hvilket område man kører i, det kan ændres i routeren.Men det mest almindelige er 192.168.1.1 og derop af Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret October 5, 2015 Rapporter Share Besvaret October 5, 2015 Defekt kontroller Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Breinholdt Besvaret October 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 5, 2015 Problem løst.Kunden har fast IP. Efter fiber conveteren havde jeg koblet min switch ind og derfra min router. Dette gav fejlen. Nu fungere det Men tak for jeres mange gode råd og vejledning Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts