Hop til indhold

Inspiration Funktioner Til Wireless Nøglering?

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har i 10 års jubilæums gave modtaget en wireless nøglering fra min arbejdsplads.

Jeg søger nu inspiration til, hvilken funktionalitet jeg skal programmer nøgleringen med.

Hvad har i andre gjort?

Indtil videre har jeg bare programmet det hurtigt op med åben/luk garage port 1 + 2 samt "sluk alt/ikke hjemme" og "velkommen hjemlys".

Jeg syntes dog ikke den har høj nok WAF at man både skal trykke ikke hjemme og så lukke porten. Min hustru gider ikke alle de knapper/langt-kort tryk, så det skal gøres så enkelt som muligt.

Mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke med gaven.

Jeg har flere gange programmeret den, eller dem, op til to funktioner.

1. Åbne / lukke garageporten med et langt tryk. - Når I ankommer eller forlader hjemmet, mens der er andre hjemme.
  2. Via kode. - Når I ankommer eller forlader hjemmet som den første / sidste. Fra-/tilkoble alarmen, åbne/lukke porten, stoppe/starte hjemmesimulering, tænde velkomstlys/sluk alt, osv.

God fornøjelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Henning

Jo, tak :) - beklager jeg først vender tilbage nu, men har desværre ikke fået en mail på at der var kommet et nyt indlæg.

Ad 1. Hvorfor vælger du langt tryk? Er det for at undgå at porten åbner/lukker, hvis man får trykket ved et uheld? Faktisk god ide, da jeg har oplevet at få trykket ved uheld.

Ad 2. Det var noget i den stil jeg havde i tankerne. Er det også via langt tryk du have lavet det? I mit tilfælde vil det kun være "åbne/lukke porten, stoppe/starte hjemmesimulering, tænde velkomstlys/sluk alt" der skal udføres, men for hhv. port 1 og port 2.

Er det standard kode du har brugt eller noget eget udviklet?

Mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok