Michael Tøttrup Skrevet September 14, 2015 Rapporter Share Skrevet September 14, 2015 Hej. Håber at kunne få lidt hjælp her, da jeg nok ikke er den eneste der gerne vil kunne bruge Visual på min mac. Jeg er løbet ind i et problem med installation af Windows 7 partition på min mac. Jeg vil gerne kunne programmere mit visual herfra. Men men, har via bootcamp lavet en windowsinstallations disk på min eksterne harddisk. Den skulle indeholde alle drivere osv. Men efter to forsøg, får jeg samme resultat. Mangler driver til wifi, ethernet og usb. Og så er det op ad bakke i min verden at få lagt driverne ind. Nogle der har haft sammen problem? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret September 14, 2015 Rapporter Share Besvaret September 14, 2015 Driverne ligger på den usb disk du laver med bootcamp.. Kør setup derfra og den installerer dem alle. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Tøttrup Besvaret September 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2015 Mangler USB driver i Windows, så kan ikke læse fra USB? Den kan ikke finde hverken Ekstern HDD eller USB flashdrive derinde Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret September 15, 2015 Rapporter Share Besvaret September 15, 2015 Det burde være lige til.Hop ind på https://www.facebook.com/groups/apple.entusiaster/ så får du den bedste hjælp. Ps, jeg kører selv Windows 7 i VirtuelBox på min MacBook Air. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts