Mikkel Skovgaard Skrevet September 14, 2015 Rapporter Share Skrevet September 14, 2015 Nogen der har haft held med at få fat i ham? Skrev en overgang med ham men han holdt med at svare. Der er problemer med forummet når man ikke er logget ind. Derudover har jeg en række ideer som jeg gerne vil dele med ham Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret September 14, 2015 Rapporter Share Besvaret September 14, 2015 jeg rykker ham lige Mikkel Skovgaard 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret September 14, 2015 Rapporter Share Besvaret September 14, 2015 Nogen der har haft held med at få fat i ham?Skrev en overgang med ham men han holdt med at svare.Der er problemer med forummet når man ikke er logget ind.Derudover har jeg en række ideer som jeg gerne vil dele med hamHej Mikkel,Jeg ved ikke lige hvad der er sket for jeg har faktisk svaret dine mails men har aldrig fået svar retur. Kan du ikke sende mig en PM så vi kan udvæksle e-mail evnt. telefon nr.?? vhEjeren af IHC-User.dk :-) aka Gert Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret September 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2015 Hej Mikkel,Jeg ved ikke lige hvad der er sket for jeg har faktisk svaret dine mails men har aldrig fået svar retur. Kan du ikke sende mig en PM så vi kan udvæksle e-mail evnt. telefon nr.?? vhEjeren af IHC-User.dk :-) aka Gert Sendt Thomasbl 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret September 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2015 Gert fik du min besked? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 11, 2015 Rapporter Share Besvaret October 11, 2015 Hej Gert. Gider du smide mig en PB med din mailadresse? Der er en bruger der har kontaktet mig på FB, han kan ikke slå noget op. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret November 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2015 Nogen der har haft held til at få kontakt med Gert? Nye bruger kan ikke oprette sig, mail notifikation virker ikke. Hvis Gert ikke orker det mere overtager jeg gerne hosting og drift af forum Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 3, 2015 Rapporter Share Besvaret November 3, 2015 Nej jeg har heller ikke hørt fra ham. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikkel Skovgaard
Nogen der har haft held med at få fat i ham?
Skrev en overgang med ham men han holdt med at svare.
Der er problemer med forummet når man ikke er logget ind.
Derudover har jeg en række ideer som jeg gerne vil dele med ham
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts