Fluen Skrevet September 13, 2015 Rapporter Share Skrevet September 13, 2015 Hej her inde Er der ikke en der ligger inde med. En defekt controller med weiver. Vil godt give et par 100 for den Kunne godt tænkte mig at åbne den nemlig og synes ikke jeg gider med min egen som virkerPS er elektronik nørd Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Razzor Besvaret September 20, 2015 Rapporter Share Besvaret September 20, 2015 Hey, Åbnede min controller da jeg var nysgerrig på selv samme. Tog nogle billeder, så dem kan du da starte med Hej her indeEr der ikke en der ligger inde med. En defekt controller med weiver.Vil godt give et par 100 for denKunne godt tænkte mig at åbne den nemlig og synes ikke jeg gider med min egen som virkerPS er elektronik nørd Lars Jacobsen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret September 28, 2015 Rapporter Share Besvaret September 28, 2015 Ja der ligner jo noget til et par hundrede, men jeg har heller ikke meget forstand på elektronik, og kan selvfølgelig godt forstå at der er lagt udviklingstimer i både elektronikken, og styre SW, men det er der jo også i en Raspery Pi, som bliver solgt for en brøkdel af hvad en IHC Controller koster Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fluen Besvaret October 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 3, 2015 tak for billeder fedt det en go start Go weekend Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjørn Marboe Jensen Besvaret January 28, 2017 Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 Jeg har en IHC controller Visual V1 tilovers da jeg lige har opgraderet til nyeste V2 6.2 500kr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts