Michael Tøttrup Skrevet September 8, 2015 Rapporter Share Skrevet September 8, 2015 Jeg skal have flyttet nogle af mine tavlemoduler ned i tavlen i garagen. Er det NO GO at køre datalinier og 24V forsyning i samme parsnoet kabel, eller er er det ligegyldigt? Jeg ved ikke hvor følsomme datalinierne er? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret September 8, 2015 Rapporter Share Besvaret September 8, 2015 Du kan sagtens køre både date og 24V i samme kabel. Jeg mener også 0V kan være fælles for både data og 24V, men hvis du har leder nok er der ikke noget i vejen for at bruge 1 par pr. modul til data og så 1 par fælles til 24V for alle modulerne. Hvis der er langt, kan du overveje at bruge 2 par parallelt til 24V. Det vil reducer dit spændings fald.Du skal dog være opmærksom på at LK's link-10 kabel ikke er godkendt til at ligge i trækrør, være gravet ned eller tilsvarende. Det skal ligge tørt og være beskyttet mod sollys etc. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts