Jonas Vejlgaard Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Nogen der ved hvor jeg kan få et kabel med hdmi stik i enden i stedet for elm antennestik? Det kabel jeg har nu er der IHC net stik i den ene ende og i den anden ende er der et alm. antennestik, jeg ville gerne have et kabel hvor der i stedet for alm. antennestik kommer et HDMI stik ud så jeg kan kører i bedre opløsning på min plasma skærm... Synes ikke mit signal er helt så godt. HJÆLP!! :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikis Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 Du skal nok uddybe dit spørgsmål lidt mere Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 det får du svært ved. HDMI skal overholde en standard, så fabrikken støber dem.men du kan prøve at spørge www.av-connection.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Hej ByrgielSelv om du skulle være så heldig at finde et kabel, således du kan forbinde din HDMI forbindelse i dit TV, med IHC net udtaget, skal du ikke regne med du er bedre hjulpet. Faktisk tvivler jeg meget på du overhovedet vil få billede på, med det IHC net mig bekendt basere sig på i skrivende stund. Kig eventuel tråden her:http://www.ihc-user.dk/component/option,com_kunena/Itemid,34/func,view/id,3332/catid,15/limit,10/limitstart,0/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 jamen der var svaret jo, endda i vores eget kære forum..skidt, men et svar.. ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nikolaj Nielsen Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 HejJeg ved at avxperten.dk har nogle boxe så du kan sende HDMI signal over datakabler, prøv at tage et kig på deres side, de har meget godt grej.MvhNikolaj Nielsen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts