Mikkel Skovgaard Skrevet September 7, 2015 Rapporter Share Skrevet September 7, 2015 Er der nogen i Nordjylland området der har 4-5 meter til at ligge til en skarp pris? Jeg skal til at lave min tavle og vil ikke lave det med netværks kabel og forsendelse er så dyr alle steder jeg kan finde det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret September 7, 2015 Rapporter Share Besvaret September 7, 2015 Ikke lige ihc kabel, men pt skulle der være nogen meter af Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 7, 2015 Rapporter Share Besvaret September 7, 2015 Jeg har vist lidt IHC link -10 kablel liggende på loftet, jeg kan sende kvejle sammen i en kuvert og sende til dig (ub) hvis det er ? michael lyngby 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 8, 2015 Rapporter Share Besvaret September 8, 2015 Hvis du ikke allerede har fået fat i det, har jeg også lidt LINK10 kabel tilbage, som du godt må få de 5 meter af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2015 Super det var da en masse venlige mennesker - var så heldig at jeg fandt noget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts