Jan W Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Jeg ville gerne have et wireless tryk til at fremkalde en anden funtion når knappen trykkes i længere tid, hvordan klarer man lige den?Hilsen Jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 Hvis du har en installation med en controller monteret så gøres det i Visual med de rigtige funktionsblokke. Kan ikke huske deres numre, men det er der nok andre der kan fortælle dig.Hvis det er standalone wireless installation uden controller kan det ikke lade sig gøre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan W Besvaret September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Takker for svaret..Byggede selv en F-Blok der checkede om trykket stadig var ON efter 2 sek. Og så udførte Handlingen..God dag til alle.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Ok. Har lige fundet Visual frem. Funktionsblok 1.1.02 har indgange for langt tryk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Ellers kunne du bruge denne funktion som jeg har lavet, fordi jeg blev træt af at skulle sætte 2 funktionsblokke ind hver gang man skulle ha' en dobbeltfunktionstryk ;)Der er 1 indgang, og 2 udgange, som trækker alt efter hvor længe du holder knappen inde.Med standard funktionsblokken skal du ha' 2 funktionsblokke ind til det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jan W
Jeg ville gerne have et wireless tryk til at fremkalde en anden funtion når knappen trykkes i længere tid, hvordan klarer man lige den?Hilsen Jan
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts