martin johannesen Skrevet August 30, 2015 Rapporter Share Skrevet August 30, 2015 hvordan resetter jeg min ihc controller. har lige købt en brugt og kan ikke komme i forbindelse med den via lan. kan komme på den via usb stikk. har fundet en reset ip fil i dwonload sektionen men hvordan skal denne bruges??? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 martin johannesen Besvaret August 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2015 har nu fået kørt reset ip firmware på den. men den har stadig den gamle ip adresse. nogen der har nogle bud på hvad der kan være galt. har også prøvet reset to default firmware. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 30, 2015 Rapporter Share Besvaret August 30, 2015 Og du har haft strømmen helt fra den (inc. batteribackup) og genstarten den EFTER upload af ny firmware ? Du skriver du kan få forbindelse via USB, så kan du jo bare gå i admin og se hvad den har og evt. ændre det.Der skal du også enable adgang fra LAN og evt Internet (WAN) ellers er der kun adgang via USB, selvom der er configureret IP adresser under netværk. Default Controller IP er 192.168.1.3, subnet 255.255.255.0 og default GW 192.168.1.1Det er jo heller ikke sikkert din PC er på samme net og så kan du heller ikke tilgå controlleren. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 martin johannesen Besvaret September 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2015 Jeg har fået defaultet controlleren nu. Men når jeg åbner mit administrator program kan jeg ikke logge ind. Hverken via USB eller Lan. Får bare meddelelse om at den ikke kunne logges ind.Jeg kan programmere i Visual via USB.. Men er ved at være pænt træt af at skulle på loftet hver gang Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 2, 2015 Rapporter Share Besvaret September 2, 2015 Java TLS 1.1 og 1.2 skal slåes fra. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret September 2, 2015 Rapporter Share Besvaret September 2, 2015 Eller opgrader til nyeste FW. Den gør dog en del controller ustabile, men tilsyneladen ikke alle. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
martin johannesen
hvordan resetter jeg min ihc controller.
har lige købt en brugt og kan ikke komme i forbindelse med den via lan. kan komme på den via usb stikk.
har fundet en reset ip fil i dwonload sektionen men hvordan skal denne bruges???
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts