Thomas Boyens Skrevet August 19, 2015 Rapporter Share Skrevet August 19, 2015 Jeg er ved at lave gulvarme styring med temperatur sensor fra Zigza. Når jeg bruger "Temperatur Sensor" der ligger i Visual har den både "Rumtemperatur" og "Gulvtemperatur" indgang.Jeg bruger dog kun den ene indgang "Rumtemperatur". Det generer mig lidt at når den vises i min "IHC Remote" app. Rumtemperatur vises fint og gulvtemperaturen er 0. Kan man rette i produktet temperatur sensor så den ikke har gulv temperatur indgangen ? Mvh. Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret August 20, 2015 Rapporter Share Besvaret August 20, 2015 Nej desværre ikke - controlleren vil ikke acceptere det hvis du fusker den om. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 lyngvig Besvaret August 29, 2015 Rapporter Share Besvaret August 29, 2015 Prøv at se min app til ipad.....det virker bare... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 lyngvig Besvaret August 29, 2015 Rapporter Share Besvaret August 29, 2015 Prøv at se min app til ipad.....det virker bare... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 lyngvig Besvaret August 29, 2015 Rapporter Share Besvaret August 29, 2015 Og hvis du kun benytter indgang til rumtemp....skal du bare lade være med at add noget på indgang for gulvtemp. Mvh Kim Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret August 31, 2015 Rapporter Share Besvaret August 31, 2015 Men i iphone app har man bare også gulvtemp. vist på 0,0 grader hvis der ikke er gulvføler på. Hvordan hiver du data ud i et Excel-ark? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas Boyens
Jeg er ved at lave gulvarme styring med temperatur sensor fra Zigza.
Når jeg bruger "Temperatur Sensor" der ligger i Visual har den både "Rumtemperatur" og "Gulvtemperatur" indgang.
Jeg bruger dog kun den ene indgang "Rumtemperatur".
Det generer mig lidt at når den vises i min "IHC Remote" app. Rumtemperatur vises fint og gulvtemperaturen er 0.
Kan man rette i produktet temperatur sensor så den ikke har gulv temperatur indgangen ?
Mvh.
Thomas
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts