Jesper Buer Skrevet August 18, 2015 Rapporter Share Skrevet August 18, 2015 Vil høre om der er nogle som har fået email Notification med one.com til at virke. Synes det virker lidt mærkeligt, jeg kan godt få den til at sende mail, men kun til den konto som står som afsender i IHC controller. Har prøvet at genstarte controller virker stadig ikke, har også teste med en mail klient med port 2525 og der virker det fint. Håber der er nogle som har en ide til hvad det kan være, eller om det bare ikke virker med one.com Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret August 18, 2015 Rapporter Share Besvaret August 18, 2015 HejJeg sender til min one.com konto. Herfra bliver den så forwarded til min gmail... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Birkholm Eriksen Besvaret August 19, 2015 Rapporter Share Besvaret August 19, 2015 Hej Jeg benytter samme metode om ihcJesper... Men min erfaring er lige som din Jesper Buer, at man kun kan sende til samme mail-adresse som er sat på som afsender. Jeg benytter også one.com nu... Men jeg havde samme issue ved min tidligere udbyder... Så jeg mistænker at det kan være IHC Controlleren der driller os, men er dog ikke 100% sikker. Eksempelvis har jeg nogle mails fra IHC'n som sendes både til min hustru og jeg (modtaget post) og så nogle mails som kun jeg skal modtage - drifts/status mails - men det har jeg desværre ikke kunne få til at virke, heller ikke med forward fra one.com til gmail. Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Buer Besvaret August 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 19, 2015 Hej Har nu fundet en løsning som virker, SMTP2GO er gratis ved max 20 mail om dagen og meget nemt at sætte op. Nu sender IHC controlleren mail til flere email adresser uden problemer. Mvh Jesper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret August 20, 2015 Rapporter Share Besvaret August 20, 2015 Altså uden at slå for meget på tromme for IHC Captain så kan den jo gøre det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Buer
Vil høre om der er nogle som har fået email Notification med one.com til at virke.
Synes det virker lidt mærkeligt, jeg kan godt få den til at sende mail, men kun til den konto som står som afsender i IHC controller.
Har prøvet at genstarte controller virker stadig ikke, har også teste med en mail klient med port 2525 og der virker det fint.
Håber der er nogle som har en ide til hvad det kan være, eller om det bare ikke virker med one.com
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts