Jeg er den næsten ulykkelige ejer af Schneiders IHC Visual 2 styring.
For snart 3 år siden installerede jeg visual 2 og droppede den gamle styring. I starten var supporten fra Schneider/LK fin. Det virkede med Ipad og IPhone osv. Der var adgang til administrator delen direkte på IHC'en via browser osv.
Sidste år brugte jeg noget tid på at opdatere firmware, Java osv.. og prøvede via apps med en moderne Android telefon og Android tablet at få samme funktionalitet. Pengene nappede de, men virker gør det ikke. Nu har jeg så prøvet med min Apple Ipad og windows PC under Windows 7.
Min opsætning:
R6300v2 nETGEAR ROUTER MED SOFTWARE MED
Firmware Version V1.0.3.30_10.0.73
Hvad virker:
Windows 7 PC og USB kabel direkte på styringen kan jeg via firmware update opdatere med diverse undelige restarts.
Jeg har adgang til LK IHC Visual via mit WIFI til IHC og kan downloade og rette i programmeringen og uploade
Fra ipad og iphone kan jeg på samme WIFI netværk bruge apps fornuftigt (ikke WAN).
Hvad virker ikke:
Administrator adagng hverken fra PC (som virker med LK IHC Visual)
Direkte på IHC styring med kabel som virker med Firmware upload.
Alle WAN adgang virker ikke selvom der i router er lavet port-forward fra port 80 til 443.
USB adgang virker ikke.
Via browser til 192.168.1.3 finder ikke modtager.
Java er opadteret og firmware er opdateret.
Er der nogen som har haft lignende problemere og kan dele erfaringer.
Spørgsmål
MoellerClaus
Jeg er den næsten ulykkelige ejer af Schneiders IHC Visual 2 styring.
For snart 3 år siden installerede jeg visual 2 og droppede den gamle styring. I starten var supporten fra Schneider/LK fin. Det virkede med Ipad og IPhone osv. Der var adgang til administrator delen direkte på IHC'en via browser osv.
Sidste år brugte jeg noget tid på at opdatere firmware, Java osv.. og prøvede via apps med en moderne Android telefon og Android tablet at få samme funktionalitet. Pengene nappede de, men virker gør det ikke. Nu har jeg så prøvet med min Apple Ipad og windows PC under Windows 7.
Min opsætning:
R6300v2 nETGEAR ROUTER MED SOFTWARE MED
Firmware Version
V1.0.3.30_10.0.73
Hvad virker:
Windows 7 PC og USB kabel direkte på styringen kan jeg via firmware update opdatere med diverse undelige restarts.
Jeg har adgang til LK IHC Visual via mit WIFI til IHC og kan downloade og rette i programmeringen og uploade
Fra ipad og iphone kan jeg på samme WIFI netværk bruge apps fornuftigt (ikke WAN).
Hvad virker ikke:
Administrator adagng hverken fra PC (som virker med LK IHC Visual)
Direkte på IHC styring med kabel som virker med Firmware upload.
Alle WAN adgang virker ikke selvom der i router er lavet port-forward fra port 80 til 443.
USB adgang virker ikke.
Via browser til 192.168.1.3 finder ikke modtager.
Java er opadteret og firmware er opdateret.
Er der nogen som har haft lignende problemere og kan dele erfaringer.
Tak for ethvert hint
Link til kommentar
Del på andre sites
27 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts