BrianPedersen Skrevet August 10, 2015 Rapporter Share Skrevet August 10, 2015 Når jeg i scene design, har lavet en varmestyring, og vil have mulighed for at ændre min temperatur, eks. FB 5.02.5b under indstillinger og beboet temperatur, hvilket element skal jeg trække den til, for at kunne ændre den i SceneView ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 11, 2015 Rapporter Share Besvaret August 11, 2015 Du skal bruge et visningselement Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret August 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 20, 2015 Det er også et visningselement jeg har benyttet, men den lader mig stadig ikke ændre på temperaturen en sceneview.... hvad gør jeg mon galt ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 22, 2015 Rapporter Share Besvaret August 22, 2015 Når du trækker over har du to muligheder, den øverste viser akutuel indstilling på seneview, den skal du bruge. Den lige under giver dig mulighed for at ændre værdien - den skal du også burge. Så der skal trækkes over to gange. Jeg kan ikke huske titlen på de to muligheder, derfor øverst og under. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
BrianPedersen
Når jeg i scene design, har lavet en varmestyring, og vil have mulighed for at ændre min temperatur, eks. FB 5.02.5b under indstillinger og beboet temperatur, hvilket element skal jeg trække den til, for at kunne ændre den i SceneView ?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts