pwulff Skrevet June 30, 2015 Rapporter Share Skrevet June 30, 2015 Jeg har 5 ovenlys vinduer af typen Integra (> 6 år gamle), med infrarød fjernbetjening. For at åbne/lukke (alle på en gang), har jeg fået oplyst af Velux, at dette kan gøres via én WLF111 boks.Altså 5 Integra Vinduer parallel forbundet (via EXT klemmer som vist i dokumentationen til WLF111) -> WLF111, som igen bliver styret fra IHCen (via relæer). Vinuderne åbner/lukker fint via fjernbetjening (infrarød), når de ikke er forbundet til WLF111. Men kan ikke åbnes/lukkes via WLF111. Dokumentationen til WLF111 er temmelig dårlig, der sidder blandt andet 3 omskiftere, mindst 7 klemmer og et potentiometer som ikke er nævnt i dokumentationen. Efter noget googling på nettet, har jeg fundet en tegning som fortæller noget om de 3 omskiftere, men det en opkobling til en WLC boks, hvilket jeg ikke har. Desværre er den person, som jeg snakkede med hos Velux tidligere, ikke længere ansat der - og det tog mig mindst 10 minutter at få en ny VElux peson guided her til WLF111 dokumentatione - så det virker ret meget op af bakke. Hvis der er nogen med erfaring med WLF111, eventuelt ved noget mere om de omskitere der sidder i boksen - så vil jeg meget gerne høre om det. På forhånd tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts