René C Skrevet June 28, 2015 Rapporter Share Skrevet June 28, 2015 Jeg har længe ikke kunnet andet end komme på visual vis usb.Så så jeg tråden om controllerproblemer, jeg har så nu har opgraderet firmware til 2.7.214 og har fjernet fluebenene tls 1.1 og 1.2 i java, men stadig kan jeg ikke logge på via netværk, og hvis jeg prøver at logge på administrator(i browseren) via usb driller java, noget med manglene certeficerings-tilladelser, grrrrrrrrrrrrrrr jeg er ved at blive sindsyg, da jeg ikke kan forstå;((((((((((((((, håber nogen kan hjælpe Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret June 29, 2015 Rapporter Share Besvaret June 29, 2015 Prøv at afinstallere alt java, Sun har et glimrende program til dette: http://www.java.com/en/download/faq/uninstaller_toolinfo.xml Den fjerner alle din gamle java installationer, det havde jeg problemer med at det drillede.. tjek så bagefter at du har den nyeste Java installeret, og så skal du nok igen deaktivere TLS 1.1 og 1.2 og prøv så.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts