Trold33 Skrevet June 25, 2015 Rapporter Share Skrevet June 25, 2015 Hej, jeg har problemer med at komme på controleren. ALT fejler, både serviceview, administrator og firmware loader. Det er kun visual der kan få forbindelse, har prøvet med både XP og win8 uden held. Håber nogen kan hjælpe Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret June 25, 2015 Rapporter Share Besvaret June 25, 2015 Måske kunne java være en af problemerne, TLS 1,1 og 1,2 skal være slået fra i java settings.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Trold33 Besvaret June 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 26, 2015 Det har jeg prøvet. Har også prøvet med java 6.37.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret June 26, 2015 Rapporter Share Besvaret June 26, 2015 hvordan "fejler"...?? det er vigtigt med en mere nøjagtig beskrivelse for at vi har mulighed for at hjælpe med at finde fejlen.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Trold33 Besvaret June 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 26, 2015 Nu har jeg fjernet noget varmestyring fra programmet, så virker service view. Men firmware loader får ikke forbindelse.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Trold33 Besvaret June 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 26, 2015 Nu virker det så ikke, kun da jeg loggede ind på service view med et tomt program . Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bslumi Besvaret June 28, 2015 Rapporter Share Besvaret June 28, 2015 Kør firmware loader når den så søger efter controler skal du tage strømmen fra controleren og når den så starter op igen så forbinder den med firmware loader. Så skal du oploade firmware version 2.7.214 og så skulle alle dine problemer være løst Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts