Mikis Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Hej med jerDa jeg i forbindelse med sammelægning af 2 lejlighedder har fået trukket komplet nyt el med ihc wirelesser der opstået lidt problemer med at jeg nok har spartlet nogle dåser til og nu står vægene klar med min installatør bromand river sig i håret og skriger dig og den sandspartel.Derfor tænkte jeg kan i anbefale en kabel / metalsøger til at finde den skjulte dåse?Mortensen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Jeg har ingen anbefalinger til kabelsøgere, men man kan bruge bagenden af en skruetrækker som man trække let hen over væggen, eller banker let på væggen, så kan man som regel høre når der er en dåse inde bagved Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Easytest kabelsøgertonesender, induktiv søgeprobedybde 100cm, længde op til 10km.den er genial..men leverandøren har leverings problemer.så når de sidste er solgt, går der 6 mdr.så skynd dig.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts