Adam Ellesøe Skrevet June 20, 2015 Rapporter Share Skrevet June 20, 2015 Hej Har lige siddet og nørklet med at programmere en blok der ved langt tryk aktivere en udgang i 6 sek Det burde være nemt, men jeg kan ikke få det til at virke :-( Håber i kan hjælpe Mvh Adam Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 21, 2015 Rapporter Share Besvaret June 21, 2015 Hej Adam Prøv at lægge dit projekt op, evt. bare et projekt som kun indeholder den FB du arbejder med. Det vil give os mulilghed for at hjælpe dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret June 21, 2015 Rapporter Share Besvaret June 21, 2015 Det kunne laves sådan her...Langt tryk med forsinket frafald.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 22, 2015 Rapporter Share Besvaret June 22, 2015 Hvis du foretrækker at samle det i en fb så kunne dette være et bud, langt tryk.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Adam Ellesøe Besvaret August 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 12, 2015 Hej igenUndskyld det sene svar, havde lige nogle problemer, hvor udgangen hele tiden var on, jeg kunne dog slukke den, men hvis jeg tændte for noget andet så tændte den sgu igen... Fandt aldrig ud af årsagen, men har nu skiftet udgang og brugt jeres svar.... Og så virker det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Adam Ellesøe
Hej
Har lige siddet og nørklet med at programmere en blok der ved langt tryk aktivere en udgang i 6 sek
Det burde være nemt, men jeg kan ikke få det til at virke :-(
Håber i kan hjælpe
Mvh Adam
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts