Hop til indhold

Hjælp Til Login På Controler

Recommended Posts

Hej alle.

Håber der er en der kan hjælpe mig..

Jeg har en controler med viewer 2.0

Jeg har to PCer der skal kunne kobles på via lan. Problemet er det at jeg kan få den ene koblet på men ikke den anden. Jeg har prøvet at logge ind med 2 forskellige brugernavne og koder, men det er kun den ene der kommer på som forbundet. hvor den anden bare kommer med fejl at login mislykkeds. Det er administrator login jeg ikke kan komme ind på. fra den en PC. jeg kan heller ikke logge ind I service view på den ene pc.

hvad skal jeg gøre for at få det til at virke .

Marc

post-6829-0-59835600-1434743273_thumb.pn

Link til kommentar
Del på andre sites

• 5 weeks later...

Søg efter "Reset firmware" her i forummet og gør det hvis alt andet glipper, så ved du at din controller er tilbage fra scratch, vist også med slettet projektfil.

Men jeg ville tage en ny pc og køre med en gammel java, gøre som Brian siger, og iøvrigt via USB så burde du kunne arbejde dig fremad

Link til kommentar
Del på andre sites

Check at begge PC'er er på samme IP subnet som din controller, ellers får du ikke lov til at logge ind som admin. Hvis du aldrig har rettet i bruger rettigheder får du heller ikke lov at logge ind med service view. Det er LK's oldnordiske IP stack som er skyld i denne tåbelighed.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok