Hop til indhold

Ihc Controller / Viewer Modul

Recommended Posts

Velkommen til... den viewer du henviser til passer kun til en visual 1 controller, den kan ikke sættes sammen med en visual 2 controller som du henviser til..

Men du kan tilgengæld godt bruge ipad og smartphone til den controller du henviser til.. det kræver ikke viewer, men du kan ikke lave feks et scene design, kun ipad / smartphone

Link til kommentar
Del på andre sites

Så jeg kan uden problemer købe ihcremtoe til iphone og tilgå den uden videre.

På min arbejds telefon som er en Android kan jeg godt få Iremote til at virke på Lan, men ikke når jer er væk hjemmefra. Jeg kan ikke få ihcdroid til at virker hverken på Lan eller når jeg ikke er hjemme.

Hej Morten, kender ikke de 2 apps du omtaler, men grunden til at du ikke kan tilgå din installation er sandsynligvis at du har angivet din interne ipaddresse som controlleren har på på dit lokale lan netværk. Skal du til gå controlleren ude fra kræver det at du kender din eksterne ipaddresse(myip.com) og opsætter en port forwarding regl i din lokale router. mener at Ihc snakker på port 80. 

Optimalt set skal du kontakte din internet udbyder og bede om en fast ip addresse og ikke en dynamisk, da det resulterer i at din ip adresse kan ændre sig over tid.( jeg har selv haft den samme i rigtig rigtig uden at købe en fast)

Håber det er til at forstå!

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok