Mikkel Hansen Skrevet June 9, 2015 Rapporter Share Skrevet June 9, 2015 Hej Jeg vil gerne have min controller forbundet med mit LAN, og skal i den forbindelse logge ind i IHC administrator for at sætte IP'en. Problemet er bare at jeg ikke har mulighed for at logge ind. Jeg forbinder via USB så jeg vælger naturligvis USB som hostadresseBrugernavn er forudfyldt til 'admin' og kan ikke ændres.Feltet til adgangskode er tomt og kan heller ikke ændres.Se screenshot: http://take.ms/s2nB0 Når jeg forsøger at logge ind får jeg bare en fejl: Login via USB mislykkedesSe screenshot: http://take.ms/pCJOY Jeg ved der er forbindelse via USB, da jeg sagtens kan tilgå controlleren i Visual. Er der nogle som har gode forslag? IHC administrator v. 2.7.190Windows 8.1 på mac via Parallels 10.2.1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret June 10, 2015 Rapporter Share Besvaret June 10, 2015 Har du evt. ændret port nr? For så skal den også angives efter f.eks. USB:23 Kan du tilgå serviceview uden fejl?Ellers ville jeg lige prøve fra en pc for at udelukke at det er Parallels der driller Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 10, 2015 Rapporter Share Besvaret June 10, 2015 Prøv lige at checke Java indstillingerne. Eller må du ty til en af reset firmwarene du kan finde herinde. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Robert Jürgensen Besvaret September 12, 2015 Rapporter Share Besvaret September 12, 2015 Hej, jeg faktisk lige bøvlet rundt med en kundes pc, hvor vi godt kunne komme i kontakt med controlleren i visual men ikke i serviceview. Jeg var i kontakt med lk hvor vi ændrede forskellige ting bla java, men uden held. Jeg rodede selv lidt rundt, og fandt til sidst ud af, det var deres virus program, der lavede ged i den. Så væk med det og et andet ind, og bum så kunne jeg komme ind på serviceview. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts