Jørgen Møllegaard Skrevet June 9, 2015 Rapporter Share Skrevet June 9, 2015 Hej,Alle vi mange brugere, der har Windows 7 får / har fået et tilbud om opgradering til Windows 10.GRATIS ,,!!... Er der nogen af jer software folk der ved om Visual vil virke med det nye styresystem Windows 10??Jeg er i god tid, men aner intet om det her - det gør nogen i det her forum garanteret.Mvh. Jørgen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Skovgaard Besvaret June 15, 2015 Rapporter Share Besvaret June 15, 2015 Jeg kører Windows 10, og LK programmerne kører fint alle sammen, inkl. usb driver og java programmerne via web interfacet (serviceview m.m.). Mvh Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Christensen Besvaret October 7, 2015 Rapporter Share Besvaret October 7, 2015 Hej Jeg er kommet i problem med Windows 10 og usb.Jeg kan hente og sende data med usb, kan ikke få kontakt med kontroleren på usb hvis jeg vil på adminstator, serviceview, får jeg melding login ikke muligt.Jeg er så kommet i den problem at min ruter er brændt af, nu kan jeg ikke få forbindelse til IHC på grund af ip adresse ikke er de samme, ihc er ikke synligt på den nye ruter.Hvordan kommer jeg ud af den problem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jørgen Møllegaard
Hej,
Alle vi mange brugere, der har Windows 7 får / har fået et tilbud om opgradering til Windows 10.
GRATIS ,,!!...
Er der nogen af jer software folk der ved om Visual vil virke med det nye styresystem Windows 10??
Jeg er i god tid, men aner intet om det her - det gør nogen i det her forum garanteret.
Mvh. Jørgen
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts