Mads M Skrevet June 8, 2015 Rapporter Share Skrevet June 8, 2015 Hej i kloge hovederJeg skal bruge en FB til at kunne tænde og slukke skrue op og ned for lyden min sonos højtaler lige som en lysdæmper som touchEt tryk tænd/slukLangt tryk skrue op/nedJeg skal have en indgang og fire udgange Udgang 1 = tænd (puls)Udgang 2 = sluk (puls)Udgang 3 = skrue op (puls)Udgang 4 = skrue ned (puls)Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret June 9, 2015 Rapporter Share Besvaret June 9, 2015 http://jemi.dk/ihc/SonosStyring.zip er den jeg bruger - den kan du nok bruge. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Birkholm Eriksen Besvaret June 9, 2015 Rapporter Share Besvaret June 9, 2015 Hej i kloge hovederJeg skal bruge en FB til at kunne tænde og slukke skrue op og ned for lyden min sonos højtaler lige som en lysdæmper som touchEt tryk tænd/slukLangt tryk skrue op/nedJeg skal have en indgang og fire udgangeUdgang 1 = tænd (puls)Udgang 2 = sluk (puls)Udgang 3 = skrue op (puls)Udgang 4 = skrue ned (puls)Er der en venlig sjæl der kan hjælpe migHej MadsMikkel S. har allerede lavet en Sonos FB.I hans FB får du tre funktioner pr. tryk. Men bruger to tryk for optimal betjening.Svjh er der lyd op/ned, tænd/sluk og næste/forrige nr. EDIT: Der var jeg for langsom Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mads M
Hej i kloge hoveder
Jeg skal bruge en FB til at kunne tænde og slukke skrue op og ned for lyden min sonos højtaler lige som en lysdæmper som touch
Et tryk tænd/sluk
Langt tryk skrue op/ned
Jeg skal have en indgang og fire udgange
Udgang 1 = tænd (puls)
Udgang 2 = sluk (puls)
Udgang 3 = skrue op (puls)
Udgang 4 = skrue ned (puls)
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts