micmouritzen Skrevet June 4, 2015 Rapporter Share Skrevet June 4, 2015 Hej. Jeg skal i gang med at lave IHC i forbindelse med total renovering hjemme hos mig selv. Jeg vil gerne høre jeres mening om placering af alle IHC moduler inkl. controller på loftet?Mvh. Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 4, 2015 Rapporter Share Besvaret June 4, 2015 Hvis du kan overholde specs for komponenterne under drift så no problem - bortset fra det måske kan blive bøvlet at servicere.Er der tale om almindelig parcelhusloft med 40-50 gr om sommeren så nedsættes levetiden formentlig. Men som regel så vil det brænde af i løbet af nul komme fem, eller også så går det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jørgen Møllegaard Besvaret June 4, 2015 Rapporter Share Besvaret June 4, 2015 Sæt din controller et sted så du har den bedst mulige wireless dækning.Som regel midt i huset. Sæt antennen højt og lad den pege nedad ( på hovedet ).Måske har du ikke noget wireless NU, men lur mig om ikke du får det.Held og lykke med projektet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
micmouritzen
Hej.
Jeg skal i gang med at lave IHC i forbindelse med total renovering hjemme hos mig selv. Jeg vil gerne høre jeres mening om placering af alle IHC moduler inkl. controller på loftet?
Mvh. Michael
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts