BrianPedersen Skrevet May 27, 2015 Rapporter Share Skrevet May 27, 2015 Hej.. Er der nogle der har hørt, eller ved om der er en version af IHC tablet på vej til android ? jeg kunne godt tænke mig at få et par skærme op af hænge, dette ville blive noget billigere, hvis ikke det skulle være en Ipad... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret June 7, 2015 Rapporter Share Besvaret June 7, 2015 Jeg spurgte LK for et par måneder siden, og fik svaret at de desværre ikke vidste hvornår, og om der overhovedet kommer en IHCTablet version til Android.... Forstår heller ikke hvorfor de ikke kommer i gang. tougaard 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret June 8, 2015 Rapporter Share Besvaret June 8, 2015 Det er ikke LK der udvikler ihc appsne men appropos. Salget af appsne betaler udviklingen. Salget af android ihc appen har ikke været nogen success, så jeg tvivler på der kommer en tablet version lige om snart. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 9, 2015 Rapporter Share Besvaret June 9, 2015 Jeg håber stadig at finde tiden til at lave en webbaseret version som naturligvis vil virke på de mest populære platforme - dertil kan vi så lave en app wrapper så den opfører sig som en "rigtig" app Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts