Jens Friis Madsen Skrevet May 23, 2015 Rapporter Share Skrevet May 23, 2015 Hej Har nogen forsøgt sig med denne røgalarm og IHC? 65 mm i diameter, 12/24V forsyning og kontaktsæt for røg og sabotage. http://www.etotal.dk/product/fibaro-fgss-001-roegalarm-289/ Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mcj116 Besvaret May 24, 2015 Rapporter Share Besvaret May 24, 2015 Hej Jens, Fibaro har Z-wave protokol, så du skal bare "include" dem til din Openhab setup, så har du temperatur føler, batteri niveauet som analog. Også hard-wire, NC kontaktsættene på en 24V indgang (3mA kort, da det er NC). Jeg ved ikke hvor god den er som røgmelder , men jeg har en Fibaro motion og en switch, og deres produkter er lækre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danni k Besvaret June 25, 2015 Rapporter Share Besvaret June 25, 2015 Jeg har lige bestilt en da den ser mega cool ud så må vi se om jeg skal have flere... mcj116 hvad bruger du til z-wave protokollen??? er det et usb stik eller?? Mvh Danni... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts