Kim carlsen Skrevet May 21, 2015 Rapporter Share Skrevet May 21, 2015 hej Jeg er blevet tilbudt en brugt visual 2 controller inkl strømforsyning(72W vil jeg tro), som har været brugt i noget demo setup. Jeg skal forbi i næste uge og kigge på den, men hvad er sådan en værd? der er jo ikke mange af den slags der sælges. og er der noget jeg skal være opmærksom på? forskellige modeller eller lign? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fvistrup Besvaret May 22, 2015 Rapporter Share Besvaret May 22, 2015 Er den med eller uden viewer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim carlsen Besvaret May 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 22, 2015 Ahh ja det glemte jeg lige at nævne. Det er med viewer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret May 22, 2015 Rapporter Share Besvaret May 22, 2015 Jeg ville gå efter en HW ver 6.2. Det står bag på på et klistermærke eller kan ses ved log in i administrator. Hvad står de til på DBA? Ellers halv pris af ny er nok ikke ved siden af Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim carlsen Besvaret May 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 22, 2015 Der er ingen visual 2 controller til salg p.t. og det er vist meget sjældent de sælges brugt. Har i hvert fald ikke set en før.Hvad er forskellen på en 6.1 og 6.2? jeg ved der er noget omkring Wireless og der er mere RAM i. er der andet der er fixet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret May 22, 2015 Rapporter Share Besvaret May 22, 2015 Nej det er vist bare det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim Spanggaard Besvaret May 22, 2015 Rapporter Share Besvaret May 22, 2015 Jeg gav 2800 for en ubrugt HW 6.2 for 3 mdr siden og solgte min HW 6.1 for 2300. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 22, 2015 Rapporter Share Besvaret May 22, 2015 Jeg gav 2800 for en ubrugt HW 6.2 for 3 mdr siden og solgte min HW 6.1 for 2300.Var der et konkret behov og kan du konstatere en forbedring, eller var det bare fordi muligheden bød sig ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim Spanggaard Besvaret May 26, 2015 Rapporter Share Besvaret May 26, 2015 Nåede aldrig at få 6.1 controlleren monteret, så kan ikke sige noget om forskellen, det var nok mest fordi muligheden bød sig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret May 26, 2015 Rapporter Share Besvaret May 26, 2015 Der er ingen visual 2 controller til salg p.t. og det er vist meget sjældent de sælges brugt. Har i hvert fald ikke set en før.Hvad er forskellen på en 6.1 og 6.2? jeg ved der er noget omkring Wireless og der er mere RAM i. er der andet der er fixet?Der er også et nyer wireless modul i 6.2'erne. Det er ikke alle 6.1'erne som er lige glade for den beta firmware, som ligger på LK's website. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts